Holdkampe og turneringer for ungdom

Holdkampe

Skagen Badminton tilmelder hvert år ungdomshold til holdturneringer. Holdene fordeles og tilmeldes i forskellige rækker ud fra niveau. Hvis du er interesseret i at vide mere om holdturnering, er du altid velkommen til at spørge træneren.

Tilmelding til turnering sker hvert år i september måned. Der er derfor vigtigt at give tilsagn om man har lyst til at deltage i holdkampe.

Turneringstider

Tirsdag

Turnering

Turnering

Individuelle turneringer

Det er muligt for alle uanset niveau at deltage i individuelle turneringer.

Turneringerne bliver afholdt af klubber under DBF (Danmarks Badminton Forbund) eller DGI (Dansk Gymnastik og Idrætsforeninger).

Badmintonplayer

På BadmintonPlayer finder du også oversigt for turneringer. Sorter på årgang og niveau hvorefter mulige turneringer vil blive vist.
Man kan deltage i single, double og mixdouble til turneringerne. Det er børnenes/forældrenes ansvar at finde en makker til double og mixdouble. Er det ikke muligt at finde en makker, kan man altid tilmelde sig med ’x makker’, hvorefter man vil få mulighed for at få tildelt en makker fra en anden klub. På den måde opstår der nye venskaber på tværs klubberne.

Tilmelding til disse turneringer sker individuelt, og er dermed på eget ansvar. Det samme gør sig gældende for transport til og fra stævnerne.

Tilmeldingen skal ske gennem badmintonplayer.dk.

Tilmelding til turneringer er for egen regning.

For at kunne tilmelde sig turneringer skal spilleren forinden have oprettet en spillerprofil på Badmintonplayer.
Gå til Badmintonplayer.dk

Nyttige links