Om klubben

Skagen Badmintonklub tilbyder traditionen tro en lang række tilbud. I Skagen Badmintonklub er der plads til alle spillere på alle niveauer. Blandt vores nuværende medlemmer finder vi motionister, seniorer og ikke mindst ungdom.

Vi bruger mange ressourcer på at have en god klub for unge spillere. Samtidig har vi også en meget bred senior trup, som breder sig fra Serie 2 til 3. division og Liga.
Udover de forskellige træningstrupper, så er det naturligvis muligt også at dyrke motionsbadminton. Som noget nyt har klubben startet FleksiFjer hver tirsdag hvor det er muligt at møde op til et uforpligtende motionstilbud.

SBK har et USU udvalg til at tage sig af ungdomsarbejdet. Sammen med ungdomstrænerne arbejder vi for at hjælpe ungdomsspillerne og forældrene gennem sæsonen.

Bliv frivillig

Vi har brug for alle de frivillige hænder vi kan få, til at skabe de bedste rammer for alle klubbens medlemmer, unge som seniorer. Derfor håber vi at så mange som muligt vil hjælpe i klubben. Vi mangler medlemmer til både vores bestyrelse og især ungdomsudvalg. Så du er meget velkommen. Hvis det har din interesse, er du meget velkommen til at kontakte formand Dorte Ledet.

Persondataforordningen

Som klub opbevarer vi medlemmernes persondata som navn, adresse, telefonnummer, e-mail og fødselsdato.
I Skagen Badminton klub har vi indført en politik vedrørende persondataforordningen som sikre, at vi opbevarer disse data fortroligt, således at alene de, der har brug for oplysningerne, kan tilgå dem.
Efter endt udmelding sletter vi data, dog således at vi opbevarer oplysninger til brug for overholdelse af regnskabslovgivningen.
Man vil kunne se billeder på hjemmesiden vedrørende aktiviteter og kampe, og billeder af det enkelte medlem vil kunne fremgå heraf.
Såfremt dette ikke ønskes, bedes man rettehenvendelse til klubben herom.