august 7, 2022

FAMILIEBADMINTON og pizza

Fredag d. 16. september

Inviterer Skagen Badmintonklub ALLE 0 – 5 klasser op til ”Familiebadminton og pizza”.

Vi starter kl. 17.00 og siger på gensyn igen kl. 20.00.

Arrangementet er GRATIS og uden tilmelding – så tag dine forældre, bedsteforældre, søskende men også gerne venner og veninder i hånden, og kig op til en hyggelig aften i badmintonhallen.

Programmet for aftenen

Masser af leg med ketcher

Mulighed for at udfordre mor, far eller søskende

Pizza og saftevand

Praktisk

Du behøver ikke andet end dig selv og godt humør. Har du indendørssko må du meget gerne medbringe dem. Vi har både ketchere og bolde, godt humør, pizza og saft.

Vi ses i badmintonhallen til en sjov og hyggelig aften